שירות האוטומציה עבר אבולוציה רבת שנים בעידן המודרני, המצב הנוכחי כיום מאפשר למנכ"לים ומנהלי שיווק להכניס אוטומציה לעסק, לייעל את החברה, לחסוך בהוצאות ואף להגדיל הכנסות ולידים על ידי מסע לקוח אוטומטי שאותו מגדירים מראש ומתאימים ספציפים לקהל היעד הנבחר. אוטומציה לחברות כבר אינה שאלה של "אם" אלא של "כמה להשקיע", "איך לבצע" ו"מי יבצע".
אוטומציה לעסק מסייעת בניצחון המתחרים
ממבט ראשון שירות האוטומציה לעסק במתכונתו הנוכחי הוא חדש ומורכב מאפשרויות רבות ומערכות המקשרות אחת בין השנייה (מערכות ואפליקציות ישנות וחדשות).
ממבט נוסף תהליכים אוטומטים אינם דבר חדש וקיימים כבר עשרות שנים, באמצעות הגדרות תוכנה וקודים שונים המוזנים לתוך מערכת ומבצעים תהליכים אוטומטים המוגדרים מראש.
מסע לקוח אוטומטיכדי להסיר את ההתלבטות ממחשבותיכם חזרו אחורה בזמן, מפעלים וחברות שונות אשר בחרו להשאיר ייצור, פעילות ומשימות שונות בידי האדם – קרסו או הפסידו נתח רב בתחרות מול הכוח האוטומטי.
אוטומציה לעסקים מאפשרת לבעלי העסקים, מנהלי החברות ומנהלי השיווק להשיג את היעדים ולסחוט את אפשרויות ניהול החברה עד תום.
בעזרת מהליכים אוטומטים החוסכים עלויות ייצור, שירות ושיווק יוכל כל מנכ"ל או מנהל שיווק להוריד את ההוצאות על שעות עבודה הרבות, לתעל עובדים למשימות אחרות ומתקדמות יותר, לשפר את השירות מול הלקוחות, למצב את החברה כחברה מתקדמת וזמינה, לשמר את הלקוחות הנוטשים ולהגיע ללקוחות חדשים ולידים חדשים – את כל האפשרויות הכתובות לפניכם, תוכלו להשיג אם רק תבינו את הצרכים שלכם ותקשרו בין המערכות השונות בחברה, באתר החברה וברשתות החברתיות.
שיפור כל אחד מהמדדים והיעדים העומדים לנגד ענייכם, יחזק את הכוח הכלכלי של החברה ועשוי לגרום לכם להיות השחק השולט בתחרות בין המתחרים.
מסע לקוח אוטומטי הופך את העסק שלך לכלי מנצח שיאפשר לך לבצע שיווק אוטומטי לקהל היעד שלך ברמה הגבוהה ביותר ולמעשה לקבל ליד באופן אוטומטי בלי התערבות מגע יד אדם. תשכחו מפעולות רוטיניות שחוזרות על עצמן, לעולם האוטומציה יש פתרונות!
אוטומציה היא העובד החדש שלך
לא, אין בכוונתו לעודד אתכם לעלות את אחוז האבטלה בישראל.
יתרה מכך, חשוב להדגיש כי במדיה ותהליכים אוטומטים בעסק תופסים את מקומם של חלק מהעובדים, זה הזמן להעביר את העובדים למשימות מורכבות, שונות ומכניסות.
אז מה בתפריט האוטומציה? דוגמאות לפעולות אוטומציה רבות ובניהן תוכלו למצוא קישורים בין מערכות פנימיות של החברה למערכות הקיימות באינטרנט, צ'ט בוט באתר החברה וברשתות החברתיות העונה לשאלות והצרכים של הלקוחות 24/7 וללא הפסקה, מייל שיווקי וניוזלטר קבוע לקהל הלקוחות המשפר את חווית הלקוח ומסייע בשיווק קמפיין ומוצרי החברה, SMS אוטומטי ללקוח התורם לשירות הלקוחות ומעודד מכירה, קישור לאפליקציות במכשירי הסלולר ומספר רב של פעולות ואפשרויות נוספות שייסעו לבעלי החברה, המנכ"לים ומנהלי השיווק השונים.
מסרבים להתקדם? אתם לוקחים סיכון
אם אתם מנכ"לים ומנהלי שיווק או אפילו אם אתם בעלי אתר איקומרס (אתר מכירות באינטרנט) יש סיכוי שלא תגיעו ליעדים שלכם ותציגו ירידה כל שנה מחדש ובכך אתם עשויים לאבד את המשרה בחברה.
במידה ואתם בעלי העסק, אתם לוקחים סיכון מיותר להפוך להיות שחקנים קטנים בענף, הפסד רב לחברה ובמקרי קצה סירוב לקדמה עלול להוביל את החברה לקריסה.
מכוון והאוטומציה לחברות אינה מסובכת באמת (אולי רק למומחה האוטומציה שמקשר לכם בין המערכות השונות) ולא יקרה כפי שנהוג לחשוב, סירוב בחירה באוטומציה ברמות שונות, נראה כמו צעד מסוכן וטיפשי למדי.
למרות שבעלי עסקים ומנהלים רבים בחברות בוחרים במספר היבטי אוטומציה, עקב אילוצים כספיים ישנם גורמים הבוחרים להתחיל עם פרויקט קטן.
מהלכי האוטומציה הרבים רלוונטיים לכל סוגי החברות ובכל סוגי הענף, בכך כל גורם עסקי במשק הישראלי יכול להיעזר בשירות האוטומציה לחברות.