משפך שיווקי – תהליך נכון לבניית עסק דיגיטלי!

טכניקת המשפך השיווקי בעידן הנוכחי, תאפשר לכם לבנות עסק דיגיטלי המותאם לקהל הלקוחות החדש ברשת.
כיצד שלבי המשפך השיווקי באים לידי ביטוי בעידן הדיגיטלי? איך בונים עסק דיגיטלי באמצעות אוטומציה שיווקית? ומדוע חשוב להשתמש בשירותי מומחה אוטומציה כדי לבנות עסק דיגיטלי מצליח?

משפך שיווקי - איך זה עובד בעידן הדיגיטלי?

מחפשים שיטות להגדלת המכירות? אחת השיטות השיווקיות הנפוצות ביותר היא "משפך שיווקי דיגיטלי", שיטה מוכרת העובדת ברמות משתנות ובהתאם ליכולות הכלים השיווקיים שלכם.
ככל שהכלים שלכם יהיו יותר מתקדמים ומותאמים, כך תוכלו להשתמש בכל שיטה ישנה או חדשה שהוכחה בקרב חברות גדולים ועסקים קטנים.
טכניקת המשפך השיווקי מתחילה בשלב הראשוני של החשיפה, ממשיכה בעידוד הרכישה ע"י מסרים המעודדים עניין, סקרנות ורצון ולבסוף מסתיימת בביצוע פעולה הרכישה.
כדי לתרגם מסר שיווקי לפי שיטת המשפך השיווקי צריך לשנות תפיסת מחשבה ולהתאים את עצמכם לעידן הדיגיטלי, באמצעות אוטומציה שיווקית תוכלו לשפר את סיכויי כל שלב ושלב ולהתחרות במתחרים בענף שלכם, לחשוף מוצר או שירות חדש או קיים, לחשוף מותג חדש קיים ולהצעיד את מערך השיווק, המכירות, השירות והתפעול שלכם אל העידן הדיגיטלי.

שלבי משפך שיווקי:

שלב החשיפה – בשלב הראשוני מושכים את הלקוחות הפוטנציאלים וחושפים אותם אל המוצר/השירות שלכם, מרבית הלקוחות עלולים לאבד עניין כבר בשלב זה ולכן המטרה שלכם היא לשמר כמה שיותר לקוחות לשלב הבא.
אם בעבר התמקדו בעיקר על חשיפה יקרה לקהל (רדיו, עיתון, טלוויזיה, שלטי חוצות, באנרים באתרים ופרסומות בקטעי וידאו), כיום המיקוד עבר לפרסום מותאם באינטרנט וברשתות החברתיות באמצעות מערכות אוטומציה שיווקית מתקדמות שיעזרו לכם להיחשף לקהל גדול יותר ,למקד את החשיפה בהתאם לקהלים שונים וכן לשפר את אחוזי השימור לשלב הבא.
שלב התעוררות העניין – לקוח שנחשף לא בהכרח יתעניין עד לכדי סקרנות ורצון למוצר/שירות, בשלב זה הגבירו את העניין סביב מושא השיווק באמצעות מסרים שיווקיים חכמים המועברים בכלים דיגיטליים מתקדמים.
שלב ההסתקרנות והרצון – רגע לפני הרכישה, השלב השלישי במשפך השיווק הוא מתמקד בסקרנות סביב המוצר/השירות ולגרום ללקוח לרצות להתחיל להתבלט לרכישה. בשלב זה רצוי לספק את כל המידע המלא על המוצר/שירות שאתם מקדמים למכירה, כל היתרונות עבור הלקוח שיסייעו לשכנע שזה בדיוק מה שהלקוח מחפש.
כדי לספק את המידע המלא ולדייק בהתאם לרצונות הלקוח, בעידן הדיגיטלי כבר לא משתמשים בסוכן אנושי או לכל הפחות אותו סוכן יגיע רק כאשר הלקוח יצטרך שכנוע מיוחד סופי (ניתן להתאים מערכות אוטומטיות לשיחה עם סוכן אנושי בכל שלב).
אם הלקוח ניסה להגיע לסוכן אנושי ולא הצליח להשיגו (לדוגמה: לא בשעות העסק/לא היה מענה), עולם האוטומציה יכול לספק גם פתרונות מזכירות אוטומטית.
שלב הפעולה (התלבטות ורכישה) – בשלב זה חייבים להשקיע את המשאבים הנדרשים כדי לא לאבד את הלקוח לאחר שעבר את מרבית המשפך, בשלב זה אפשרו ללקוח מערכת סליקה נוחה לרכישת המוצר/שירות באתר, אפשרויות תשלום שונות וקבלה אוטומטית למייל שתאפשר לסיים את המשפך השיווקי בהצלחה ובמקצועיות דיגיטלית והמתאימה לעידן הנוכחי.

בונים עסק דיגיטלי: עסקים, חברות ואנשי ציבור משתמשים באוטומציה שיווקית!

להפוך את העסק לדיגיטלי, אם המשפט הזה נשמע לכם חדשני מדי – כדאי לכם להתעורר לפני שהמתחרים שלכם יעקפו אתכם ויעלימו אתכם מהשוק.
הצעד הראשון כדי להפוך את העסק לדיגיטלי הוא נוכחות ברשת: דף נחיתה לאתר ונוכחות ופעילות ברשתות החברתיות, לאחר שביצעתם את המינימום תוכלו להתחיל להתחרות בצורה נכונה במתחרים בענף ואולי אף לעקוף אותם באמצעות העסק הדיגיטלי החדש שלכם.
כדי לבנות עסק דיגיטלי עליכם להשתמש בשירותי אוטומציה שיווקית, עולם האוטומציה יאפשר לכם להתקדם לעידן החדש ולמקסם את מאות האפשרויות לניצול דף הנחיתה העסקי שלכם וכן הרשתות החברתיות שלכם.

אוטומציה שיווקית: קישור בין מערכות ומערכות ייעודיות ומותאמות לעסק

עולם האוטומציה השיווקית סובב סביב שני היבטים מרכזיים: קישור בין מערכות ומערכות אוטומציה שיווקית – כל אלו יסייעו לכם בהוצאת טכניקת המשפך השיווקי לפועל ויבנו עבורכם מחלקת-על דיגיטלית המסייעת בקידום המכירות,השיווק, השירות והתפעול.
במסגרת קישור בין מערכות קיימות וחדשות, מומחה האוטומציה יבחן את המערכות איתן אתם משתמשים בעסק שלכם וכיצד ניתן לקשר בניהן ובין מערכות חדשות נוספות כך שמערכת אחת "תדבר" עם מערכת אחרת ותעביר לה פעולות בהתאם למשימה נדרשת, לדוגמה: טיוב נתונים אוטומטי במערכת ניהול לקוחות, עדכון על רכישה שבוצעה ועוד.

צעד עיקרי נוסף הוא התאמת מערכות אוטומציה שונות לעסק בהתאם לצרכים העסקיים שלכם ולתקציב המוצע.
עולם האוטומציה כולל בתוכו אפשרויות רבות, אחת האפשרויות שהפכה למבוקשת ביותר בשנים האחרונות היא מערכת צ'אט בוט בפייסבוק, באינסטגרם ואפילו צ'אט בוט בטלגרם.
הצ'אט בוט ינהל שיחה אוטומטית מתקדמת עם אלפי משתמשים ברגע וללא המתנה להגדלת החשיפה, יספק תשובות מותאמות ללקוח כדי לעורר עניין, יציג ללקוח את כל המידע המלא על המוצר/שירות כדי לעלות את רמת הסקרנות והרצון ולבסוף יוביל את הלקוח למכירה באתר כיעד סופי המבוצע כולו באופן אוטומטי.
אפשרויות נוספות למערכות אוטומציה לדוגמה שיסייעו לשיטת המשפך השיווקי: מערכת מיילים שיווקיים ללקוחות (ניוזלטר) להפצת מסרים וקידום מכירות, מערכת נוספת היא מערכת מסרונים (SMS) המאפשרת העברת מידע מהיר ומותאם למספר רב של לקוחות וכן משמרת את הלקוחות באמצעות עדכונים אודות רכישה או הזמנה.

מומחה אוטומציה שיווקית יסייע לכם להצליח לממש את המשפך השיווקי

אוטומציה שיווקית היא הפנים של העסק שלכם ופעמים רבות גם מסייעת או ממלאת את מקומם של עובדי שירות ותפעול שונים – משמעות הדבר היא שעבודה שאינה נעשית ע"י מומחה אוטומציה שיווקית תחטיא את מטרת המשפך השיווקי, בנוסף עלולה להוביל לפגיעה בתדמית שלכם וטעויות רבות שיסבכו את התהליך העסקי שאמור להפוך לרווחי ויעיל יותר עם האוטומציה השיווקית.
כדי להימנע מחובבנים, אל תתפשרו על מומחה אוטומציה ובחרו מומחה בעל ניסיון רב שנים ממגוון ענפים במשק.
מומחה האוטומציה נדרש לתכנת ולהתאים עבורכם את מערכות וקישורי האוטומציה,  חברת "Marketing Automation"  תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל של שיטת המשפך השיווקי.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

error: Content is protected !!